Studiezaalwand met bezoeker

Klachten

Wij hopen dat je bezoek bij het Regionaal Archief Rivierenland nuttig en plezierig was. Wij stellen alles in het werk om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als er iets mis gaat, dan zullen wij proberen dit te verhelpen.

Mogelijkheden
Als je een klacht wilt indienen tijdens je bezoek aan het Regionaal Archief Rivierenland, neem dan contact op met de studiezaalmedewerker. Hij/zij zal proberen je klacht zelf op te lossen of je in contact te brengen met een collega die de klacht kan afhandelen.

Als je klacht niet tijdens het bezoek kan worden afgedaan, dan kun je je klacht indienen via ons formulier voor klachten en suggesties of dit formulier uitprinten, invullen en afgeven bij de receptie. Je kunt het formulier ook afhalen bij de receptie. Je klacht wordt behandeld door de directeur. Je kunt je klacht ook schriftelijk indienen. Stuur je brief naar:

Regionaal Archief Rivierenland
T.a.v. De directie
J.S. de Jongplein 3
4001 WG Tiel

Klachtenprocedure
De directeur stuurt je binnen 7 werkdagen na ontvangst van de klacht een bevestiging. De directeur zal binnen 14 dagen een antwoord geven op je klacht. Als het niet lukt om binnen deze termijn te reageren, dan krijg je hiervan schriftelijk bericht. Als je niet tevreden bent over de behandeling van de klacht, dan kun je je opnieuw wenden tot de directeur. Deze zal dan aangeven hoe je een bezwaar-/beroepsprocedure kunt starten.